Skip to contentA reklamáció ügyintézése, vizsgáltatás 6 hónapon túl / amikor a vásárlónak kell bizonyítani /
- Jegyzőkönyvet kell felvetetni az üzletben
- A vizsgálathoz szükséges
- a termék /cipő párban /
- 1pl. jegyzőkönyv
- vásárlási tájékoztató /ha van/
- postázási cím
- telefonszám
- E-mail cím /ha van/
- A vizsgálat díját a HOFFER Bt – től kapott levél alapján kell rendezni
- Szállítási költség /ha nem személyesen veszi át/ 2300Ft
- A vizsgálat ideje
- 15 munkanap / a vizsgálati díj beérkezésétől számítva/
- Kapcsolat:
- HOFFER Bt.
- 2120 Dunakeszi, Bajza u.2.
- Telefon: +36 27 391 006
- E-mail: hofferbt@hofferbt.hu
- Nyitva tartás
- Munkanapokon 9-14 óra között
- Egyéb tudnivalók:
- A terméket postán, vagy bármilyen szállító céggel be lehet küldeni, illetve a nyitvatartási időben személyesen is le lehet adni.
- Részletes tudnivalók a HOFFER Bt-től kapott levélben, illetve E-mailben találhatók.
- A reklamáció vizsgálatot roncsolás mentes módszerrel végezzük.
- Azt minden esetben a forgalmazóval kell egyeztetni, hogy amennyiben a vásárló reklamációja jogos – a szakvélemény értékelése alapos -, kártalanítja-e a vásárlót, valamint visszakapja-e a vizsgálati díjat és a szállítási költséget.