A reklamáció ügyintézése, vizsgáltatás 6 hónapon túl / amikor a vásárlónak kell bizonyítani /

  • Jegyzőkönyvet kell felvetetni az üzletben
  • A vizsgálathoz szükséges
    • a termék /cipő párban /
    • 1pl. jegyzőkönyv
    • vásárlási tájékoztató /ha van/
    • postázási cím
    • telefonszám
    • E-mail cím /ha van/
  • A vizsgálat díját a HOFFER Bt – től kapott levél alapján kell rendezni
  • Szállítási költség /ha nem személyesen veszi át/ 2300Ft
  • A vizsgálat ideje
    • 15 munkanap / a vizsgálati díj beérkezésétől számítva/
  • Kapcsolat:
    • HOFFER Bt.
    • 2120 Dunakeszi, Bajza u.2.
    • Telefon: +36 27 391 006
    • E-mail: hofferbt@hofferbt.hu
  • Nyitva tartás
    • Munkanapokon 9-14 óra között
  • Egyéb tudnivalók:
    • A terméket postán, vagy bármilyen szállító céggel be lehet küldeni, illetve a nyitvatartási időben személyesen is le lehet adni.
    • Részletes tudnivalók a HOFFER Bt-től kapott levélben, illetve E-mailben találhatók.
    • A reklamáció vizsgálatot roncsolás mentes módszerrel végezzük.
    • Azt minden esetben a forgalmazóval kell egyeztetni, hogy amennyiben a vásárló reklamációja jogos – a szakvélemény értékelése alapos -, kártalanítja-e a vásárlót, valamint visszakapja-e a vizsgálati díjat és a szállítási költséget.